Powered By Blogger

Magamról

Saját fotó
Semmi sem gyógyít úgy, mint a mosoly és a nevetés. Ha könnyedebb lélekkel éljük a világot, azt mutatja: szívünk a helyén.(Douglas Pagels) Szeretnék idézetekkel, dalokkal, gondolatokkal segíteni. Bárkinek, aki úgy érzi, soraim mosolyt csalnak az arcára.

Január 31.

Január 31.

Vannak néhányan az életedben, akik mérgező hatást gyakorolnak rád. Velük együtt időt eltölteni veszélyt jelent a reményeid, a törekvéseid és az álmaid megvalósítására nézve. Félelemmel, kétellyel és bizonytalansággal fertőzik meg az elmédet. Mikor éppen hogy megszabadultál a negatív programozásodtól és hiedelmeidtől, akkor még nagyon gyenge vagy és hajlamos a visszaesésre. Gyakran van ekkor szükséged egy bizonyos ideig fizikai és érzelmi távolságtartásra közted és a régi kapcsolataid között. R.G.


Még vannak dolgaim magamban, amik oly gyerekesek, persze ez jó. J De a hozzáállásomnak nem szabad annak lennie. Annak is örülök, hogy ezeket észreveszem és igyekszem magam helyre tenni, helyreigazítani. J

Érdekes volt tegnap, amikor a férjemmel levelet „alkottunk”. Egyfajta beszámolót kellett írnia az előtte álló feladatokról, elképzeléseiről. Egy szóval sem tiltakozott, amikor átfogalmaztam a mondandóját jelen időbe (!), mintha már úgy működne a dolog, hogy így tálalja fel. Nem pedig úgy, hogy ez úgysem jön létre,stb. És nagyon örültem, hogy így áll hozzá!!

Apró lépések előre. Olyan jó. Alakul, formálódik az életünk. Említettem már, hogy minden e havi csekkem be van fizetve és nincs elmaradás? J

Utolérjük lassan magunkat, persze a hitel attól még ott van. De nem rágódok rajta napi szinten, mert fölösleges. Van még belőle 12 év, most legalábbis így áll a helyzet! De adódjon lehetőség, azt is megoldjuk előbb!! Akkor minek rontsam el kesergéssel azt a 12 évet? J

Koncentrálok inkább a mai napra, ami elég hosszú, de ha túl vagyok rajta, akkor holnap már kedd.

Tegnap elvégeztük a zenék technikai dolgait is fiammal, mondhatni: konyhakész. J

A „forgatókönyv” is másodpercre lebontva készen áll. J Bár úgy tűnik, tegnap nem csináltam semmit, azért ezek a dolgok fejben lefárasztottak, mert autodidakta vagyok a számítógép kezelését illetően, ahhoz képest tegnap egyedül hangsávot vagy mit erősítettem, konvertáltam. Meg ilyenek… Kinevet a gyerekem, de ez egy kicsit nekem lassabban megy és többszöri magyarázatra szorul. De meg van!! J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése