Powered By Blogger

Magamról

Saját fotó
Semmi sem gyógyít úgy, mint a mosoly és a nevetés. Ha könnyedebb lélekkel éljük a világot, azt mutatja: szívünk a helyén.(Douglas Pagels) Szeretnék idézetekkel, dalokkal, gondolatokkal segíteni. Bárkinek, aki úgy érzi, soraim mosolyt csalnak az arcára.

Január 25.

Január 25.

Az az ember, aki keresi önmagát, magára is fog találni, vagy legalábbis közelebb kerül önmagához. És azokat az embereket is megtalálja, akik neki ezen az úton segíteni tudnak.

Maxie Wander

Tegnap. Az a nap, amikor leszerveztem a dátumot! Az előttem álló öt-hétben teljesen fel kell készülnöm! Ne is lehet ez másként! Mindent a helyére kell tennem, ennek is megtalálom a módját!!! Azt hiszem, ezeket a feladatokat megint rögzítenem kell, mert hajlamos leszek csapongani!! Hála Mindenkinek, aki előre, avagy hátra mozdított ez ügyben! J

Tegnap este a Tesóm azt mondta, írd bele a blogodba, hogy büszke vagyok rád! Nos, megtettem. De tudom pontosan, hogy Ő is részese a dolgoknak, hiszen oly sok apró pontból tevődik össze, amit szeretnék, mert az Est, az egy állomás, azt követi majd a többi! Csak a pályaudvarról a vonatnak el kell indulni, de már fűtik hozzá a mozdonyt!!! J

Tegnap. Az a nap, amikor segítséggel ugyan, de megrendeltem a tárhelyet és a domain nevet. J Ez, meg főleg nem sikerült volna a Tesóm nélkül! Hiszen Ő alkotta meg a design-t, s ha majd beindul a honlap, és bárkinek tetszik, nosza, lehet tőle rendelni!!! J

Az utat, amelyen járok, amelyre rátaláltam, hosszú keresgélés előzte meg. És hiszem, hogy jó irányba haladok. Még sokszor elégedetlenkedem, még sokszor hirtelen vagyok. Néha bánom, néha nem. J Az utat majd a Tesókám is megtalálja, segíteni szeretnék neki ebben. Olyan sokféle lehetőséget kaptunk otthonról, a szüleinktől, mind a génjeinken, mind a tapasztalatokban. Most már rajtunk múlik, melyiket válasszuk irányadónak. Ugyanis próbálgatjuk hosszú ideje egyiket és másikat is. Elveszünk a részletekben, nem tudjuk melyiket is tegyük fő vonalnak. Bízom abban, hogy eljön az ideje! No és az enyém is!!!

Tegnap. Az a nap, amikor végre a bankszámlám nem mínuszt mutatott. Persze a befizetésekkel ezen is változtattam, J de legalább mozgolódik. J

Tegnap. Az a nap, amikor megint lépéseket tudtam tenni előre!!! J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése