Powered By Blogger

Magamról

Saját fotó
Semmi sem gyógyít úgy, mint a mosoly és a nevetés. Ha könnyedebb lélekkel éljük a világot, azt mutatja: szívünk a helyén.(Douglas Pagels) Szeretnék idézetekkel, dalokkal, gondolatokkal segíteni. Bárkinek, aki úgy érzi, soraim mosolyt csalnak az arcára.

Január 17.

Január 17.

Az élet csak arra vár, hogy megnyíljunk csodái előtt, hogy érdemesnek érezzük magunkat mindarra a jóra, amelyet számunkra tartogat. Louise L. Hay

Tegnap végig néztem azt a videót, ami Louise L. Hay könyvéről szól.

…..délután megvettem a könyvet. J

Szükségem van ezekre a gondolatokra, erősítésre. Mosolyt teremtenek, és amikor a gyermekeim itthon vannak, nagyjából épségben, hálát adok. Mert történnek szívfacsaró dolgok, amikor teljesen értelmetlen dolgok miatt fiatal életek esnek áldozatul. De nem erről akarok írni….

Ha az emberek jobban odafigyelnének arra, ami velük, körülöttük történik, akkor másfelé venné az irányt az életük. Magunknak kell észrevennünk, testünk jelzéseiből, gondolatainkból, hogy merre járunk. Nekem sikerült. Ezért vagyok azon, hogy másoknak is segítsek! Még mindig nem látom tisztán a formáját, de kezd körvonalazódni a dolog. Persze, egyszerre egy felé koncentrálok, hiszen most az estem a legfontosabb. De mellette vannak terveim, céljaim! Ez visz előre, ez segít, hogy leküzdjem a nehézségeket, az akadályokat. Nagyon sokat kell dolgoznom azon, hogy még türelmesebb legyek, mert hajlamos vagyok úgy viselkedni, mint a gyerekek. J Gondolok itt arra, hogy házon kívül igyekszem toleráns és megértő lenni az emberekkel, itthon viszont ugrok mindenre. De megírom a kis kártyáimat, amit a videón láttam!!! S ha szükségét érzem, előveszem! Egy próbát (kettőt-hármat…) megér!!! J J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése