Powered By Blogger

Magamról

Saját fotó
Semmi sem gyógyít úgy, mint a mosoly és a nevetés. Ha könnyedebb lélekkel éljük a világot, azt mutatja: szívünk a helyén.(Douglas Pagels) Szeretnék idézetekkel, dalokkal, gondolatokkal segíteni. Bárkinek, aki úgy érzi, soraim mosolyt csalnak az arcára.

Január 30.

Január 30.

Az amatőr és a profi között az a különbség, ahogyan a félelmüket kezelik.
A félelem az, ami visszatartja az embereket attól, hogy azzá váljanak, amik valóban lehetnének. Valamennyien rendelkezünk alkotó energiával, megvalósításra érdemes célokkal, lehetetlennek tűnő, de elérhető álmokkal. De minderről hajlandók vagyunk lemondani. Ezt persze mi nem ismerjük be önmagunknak. Inkább találunk valamilyen hihető kifogást, vagy másokat okolunk helyette (nincs pénz, idő, a körülmények nem kedvezőek...). Randy Gage


ÓÓÓÓ a tegnap!! Feltettem a netre a plakátomat és annyi szívmelengető visszajelzést kaptam!

Nagyon szép lett a plakát, sok sikert a fellépésekhez!!!

És megmondta, hogy így lesz!!!!! Kíváncsian várom! Millió puszi

…de jó lenne ott lenni!!! ))))))))))) Ausztriából….

Nahát. Ez igen! Sikeres estét kívánok

De jóóóó erre haza kell mennem nekem is! Gratulálok!! Budapestről…

Ez nagyon klassz!! Megpróbálunk elmenni:

nagyon szépen énekelsz!
Kíváncsi vagyok olyan dalokra is,amit még tőled nem hallottam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése