Powered By Blogger

Magamról

Saját fotó
Semmi sem gyógyít úgy, mint a mosoly és a nevetés. Ha könnyedebb lélekkel éljük a világot, azt mutatja: szívünk a helyén.(Douglas Pagels) Szeretnék idézetekkel, dalokkal, gondolatokkal segíteni. Bárkinek, aki úgy érzi, soraim mosolyt csalnak az arcára.

Március 1.

Március 1.

Köszönd meg magadnak, hogy megőrzöd belső nyugalmadat, miközben hihetetlen káosz vesz körül. Becsüld magad bátorságodért, és amiért sokkal többet teszel, mint amire képesnek hitted magad. L.L. Hay

Hát kérem tisztelettel!!!! Elérkezett a mai Nap! Így nagybetűsen. Érdekesek az emberek. Igyekeztem a tőlem telhető előzékenységgel írni azoknak, akik jelezték a részvételüket. Írtam, hogy teszek félre jegyet. Nagyon sokan nem válaszoltak vissza. Ők nem is fognak tudni bejönni. Bár az 58 meghívott vendégből , melyben a családom is szerepel, 14-ben nem vagyok biztos. Viszont 84-en kértek jegyet, a férőhely 140. Most ezen tipródok itt hajnalban. J Mindegy, örülök annak, hogy ilyen szép számú az érdeklődés! J

Istenem! Olyan érdekes, belső nyugalom van bennem! Icike-picike drukkocska azért lapul a gyomrom mélyén. De fel kell idéznem most is a következő párbeszédet A békés harcos útja című filmből:

Szókratész: Hol vagy Dan?
Dan: Itt.
Szókratész: Ez mikor történik?
Dan: Most.
Szókratész: És te mi vagy?
Dan: Ez a pillanat.

És ez kell, legyen a fejemben!!! J J J J

Tegnap elmentem az első magánének tanárnőmhöz, Mária nénihez. Meghívtam, az utolsó előtti pillanatban ugyan, de elmentem hozzá. Jó volt látni, hallani. Mint ahogy másik két személynek is hagytam jegyeket tegnap. Értek tegnap is pozitív meglepetések, ennek örültem.

Hát rajta! Ez a nap az enyém!!! És tudom, hogy ma sok örömet okozok az embereknek!!! J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése