Powered By Blogger

Magamról

Saját fotó
Semmi sem gyógyít úgy, mint a mosoly és a nevetés. Ha könnyedebb lélekkel éljük a világot, azt mutatja: szívünk a helyén.(Douglas Pagels) Szeretnék idézetekkel, dalokkal, gondolatokkal segíteni. Bárkinek, aki úgy érzi, soraim mosolyt csalnak az arcára.

Február 24.

Február 24.

Az éjszaka is csak a nap része. Így, ha a napfény oltalmat ad, oltalmat adhat a sötétség is. (…) Bíznia kellett benne. És ezt a bizalmat hívják Hitnek. Soha senki nem értheti meg a Hitet. A Hit pontosan az, amit most megtapasztalt: megmagyarázhatatlan merülés a sötét éjszakába. Csak azért létezhet, mert hitt benne. Ahogy a csodáknak sincs magyarázatuk, csak megtörténnek azok számára, akik hittek a csodákban. Paulo Coelho

Az elmúlt éjszaka nem volt a társam. Illetve, csak fél háromig. Korán elaludta, amennyiben a tíz óra korán van. Egyszer felébredtem, ki kellett mennem. J Majd fél háromkor a tudatalattim működésbe lépett. Előjött a múltnak vélt betegségem, de talp - és has-lábmasszázzsal átvészeltem gyógyszer nélkül… Tegnap írtam, hogy megint „gonoszság” áldozata lettem. Frankón ez lehetett az egyik kiváltó ok. De erős vagyok, nem hagyom és visszautasítom! Pont. Kezdődik a tudatalatti „para” is. közeledik az időpont, a régi beidegződések gyökereit ki kell irtanom magamból. J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése