Powered By Blogger

Magamról

Saját fotó
Semmi sem gyógyít úgy, mint a mosoly és a nevetés. Ha könnyedebb lélekkel éljük a világot, azt mutatja: szívünk a helyén.(Douglas Pagels) Szeretnék idézetekkel, dalokkal, gondolatokkal segíteni. Bárkinek, aki úgy érzi, soraim mosolyt csalnak az arcára.

Február 22.

Február 22.

A reggel nagyon törékeny, és az új napsugarak nem túl erősek, de minden pillanattal erősebbnek és erősebbnek bizonyulnak. Tápláld őket, dédelgesd őket. És ne azonosulj a múlttal. Osho

Kilépni, elfelejteni, elengedni. Hagyni, hogy az új élmények vessenek irányt bennünk, hogy ne ragaszkodjunk görcsösen a múlthoz! Mekkora erő kell hozzá. Hiába, a megrögzött szokásainkat nehéz hátrahagyni. Örüljünk az újnak!

Annak, hogy tegnap sikeredett megvásárolni olyan dolgokat, amik utolsó simításai az est előkészületeinek. Persze megint találkoztam olyan emberkékkel, akik édesek-aranyosak, de micsoda hangsúllyal „fenyegetőztek”, hogy na mi is lesz, ha eljönnek és nem férnek be!!! J Valahol arra késztetne, hogy jajj, tényleg mi lesz? Most leginkább ez foglalkoztat. Pedig józanésszel tudom, nem kellene, mert ez nem az én gondom. Erre ki adja meg a választ? J Valamiféle megoldást már találtam rá, de mindenkinek nem tudok eleget tenni, és nem is akarok. Pont. J

Megint előtérbe kerül, hogy megfeleljek az elképzeléseiknek, az irányításuknak megfelelően. Miért kellene? Az én dolgom az előadás. Kezdem érteni a menedzser szó lényegét is. J Ez pl az ő feladata lenne. Viszont óriási öröm elmondani, hogy mindezt én hoztam létre! És itt a pont! J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése