Powered By Blogger

Magamról

Saját fotó
Semmi sem gyógyít úgy, mint a mosoly és a nevetés. Ha könnyedebb lélekkel éljük a világot, azt mutatja: szívünk a helyén.(Douglas Pagels) Szeretnék idézetekkel, dalokkal, gondolatokkal segíteni. Bárkinek, aki úgy érzi, soraim mosolyt csalnak az arcára.

Február 11.

Február 11.

Ha annyira vágytok a szabadságra és az örömre, miért nem veszitek észre, hogy nem magatokon kívül kell keresnetek? Jelentsétek ki, hogy szabadok vagytok, hogy örömben éltek, és valóban úgy lesz! Cselekedjetek úgy, mint akiknek birtokában van a szabadság és az öröm, és valóban a tiétek lesz!
Richard Bach

Tánc. Táncpróba. Nem is helyes kifejezés, talán mozgáskultúra fejlesztés. J Eszembe jutott, újra előjött bennem, belőlem, mennyire szeretek táncolni! Kevésbé engedelmes ugyan a testem, de olyan jó volt! Meg az is, hogy belefeledkeztem az éneklésbe, önfeledten énekeltem! Ezt IS többször kell tennem!

Megtalálom a módját!!

Körbenézek a világban. Mennyi ideges, fáradt, kedvetlen ember „rohan” az utcákon! Persze-persze, rohanok én is, de meg tudok állni, mert meg kell állnom. Mert az agyam egy része, még arra van programozódva, hogy gyerünk, siess, elkésel, mi lesz akkor! Honnan is kések el?

Véghez kellett vinnem egy dupla lutzot a járdán, hogy lassítsak. Nahát! És nem késtem le semmiről, a munka is megvárt, J a munkahely is, az ebéd is és így tovább. Felpörgetett világunkban nem figyelünk oda már szinte semmire és senkire. Tisztelet a kivételnek. és én is a kivételek közé tartozom. J Pedig kezdő vagyok, de jó tanuló, kissé szeleburdi, de ez a mentalitásom, és tudom, hogy sok a de.. J Lesz ez jobb is, de már most is jó!!!Köszönet és hála érte!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése