Powered By Blogger

Magamról

Saját fotó
Semmi sem gyógyít úgy, mint a mosoly és a nevetés. Ha könnyedebb lélekkel éljük a világot, azt mutatja: szívünk a helyén.(Douglas Pagels) Szeretnék idézetekkel, dalokkal, gondolatokkal segíteni. Bárkinek, aki úgy érzi, soraim mosolyt csalnak az arcára.

Szeptember 28.

Szeptember 28.
 Engem is mindig aranyos kedvűnek ismertek, de csak az én jó Istenem tudná megmondani, mennyi éccakai sírásba kerül a, hogy nappal mindig nevessen az ember szeme.
Móricz Zsigmond

Aztán egy diskurzus a délelőttből…. Kérdést intéztek felém:
Mit kell olyankor tenni, amikor az ember fel akar robbanni?
Az űrlap teteje

1. a légzéstechnika csodákra képes, 2. a mosoly is, 3. hagyod, hogy a másik robbanjon fel, 4. ...ha nincs mit tenni felrobbansz és apró darabjaidból építkezel újra....
….köszi, a 2-es jött spontán, a 3-ast meg kivárom :)
 ‎.... szívesen ....mondjuk kihagytam az 5. pontot, üvölts, ahogy a torkodon kifér, néha jót tesz, ha az ügynek nem is, Neked mindenképp, hogy kiadhattad magadból :)
 tudtam, h hozzád kell fordulni :)
 ‎...csak tessék, a Neo FM Bumerángja után szabadon: kezit csókolom Marcsi néni!
és elfelejtettem azt, hogyha mindez nem segít akkor, sírd ki magadból... én is azt teszem....
Mosolygó arcú gondolat,
taníts remélni csendesen!
Bodnár László

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése