Powered By Blogger

Magamról

Saját fotó
Semmi sem gyógyít úgy, mint a mosoly és a nevetés. Ha könnyedebb lélekkel éljük a világot, azt mutatja: szívünk a helyén.(Douglas Pagels) Szeretnék idézetekkel, dalokkal, gondolatokkal segíteni. Bárkinek, aki úgy érzi, soraim mosolyt csalnak az arcára.

Szeptember 27.

Szeptember 27.

 Fogtam a hosszú viaszgyertyát, beletartottam egy lángba, és új tüzet gyújtottam. A pici láng megnyúlt, és aranyvörös lett. Csoda, gondoltam. Mennyi láng lesz egy pici lángból; egy pici láng tűzbe boríthat egy egész világot. Ugye, hogy ezzel az egyszerű mozdulattal még én is gyarapítottam a világ világosságát?  Anne Rice

Dehogynem ezt akartuk! Nem is panaszkodom, valami más világban élek, panelban ugye nem túl egyszerű, de ez sem érdekel. Hogy egyik esemény hozza a másikat, ez legyen irányadónk, csak ugye azokat a bizonytalan, köztes időket túlélni nem egyszerű. És igen, ráhangolódik még az agyam a hogyan tovább kérdésre, mert gyermekeim vannak, fizetni valóim, de nem azon görcsölök,hogy jaaaj mi lesz, hanem , hogy mit tudok tenni, hogy legyen miből, legyen meg a rávaló.(...bár eddig is ezt tettem.... asszem...) Fölösleges aggódásaim egy részét már ledobtam magamról, nem arra pazarlom az energiáim. Úgy érzem magam, mint a báb, ami kezdi levetni régi ruháját, és bújik elő a pillangó! Na ezt mondjuk nem mondtam még senkinek, hiszen elég nagyképű szöveg, de én nem azt állítom, hogy ez van, hanem, hogy ilyen érzések vannak bennem, belsőleg.  Hogy majd kiforr az a valaki, aki elég laza és természetes lesz a színpadon, levetkőzi a gátlásait és a félelmeit, és elhiszi, hogy ott a helye. Önbizalma lesz és életre kel. És bizonyít, azoknak is, akik el akarták hitetni vele, hogy őáltaluk kerülhetett csak oda... Már láttam meghökkent pillantásokat. De én úgy gondolom, ÉN vagyok a fontos magamnak! És kaptam dicséretet, ez hiányzott eddig az életemből. Engem az visz feljebb, az elismerés, a dicséret, mert a mögött, ha őszinte, szeretet van! És a hangsúlyokat érezni lehet! Tényleg iszonyat mély víz, de rágyúrok!!  A fejem kint van a vízből, csak a tempómat kell fejlesztenem, erősítenem, egyenletessé tennem!! És örül a lelkem, boldog!! Azt csinálom, amit mindig is szerettem volna, de nem adatott meg, pedig próbálkoztam már... És ígértek is már... De ez a múlt, MOST ITT vagyok, és maradni is fogok!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése