Powered By Blogger

Magamról

Saját fotó
Semmi sem gyógyít úgy, mint a mosoly és a nevetés. Ha könnyedebb lélekkel éljük a világot, azt mutatja: szívünk a helyén.(Douglas Pagels) Szeretnék idézetekkel, dalokkal, gondolatokkal segíteni. Bárkinek, aki úgy érzi, soraim mosolyt csalnak az arcára.

Türelem


November 14.

Elég csak nyitott lélekkel figyelni a világra. Befelé meg elcsöndesedni. Mindenki remélheti, megérkeznek a válaszok. Schäffer Erzsébet

Az előzőeket elkezdtem írni, de valami közbejött… Rövid agyammal, már nem tudom mi. Folytatni akartam, tudom kiről szólt, de nem érdekes… Az ő kis hazugságairól, hogy nem enged a huszonegyből, mert ő akkor így és úgy,közben pedig.... Kicsinyes, hazudozó, öntelt….

Remélem, gondolataimmal tudok segíteni tesónak a józanabb gondolkodásban, a pozitív szemléletmódban. Én tudom, hogy nem egyszerű dolog, főleg ha nem érez késztetést erre. Csak őrajta múlik. Igen, én is ki mertem tegnap mondani, hogy sokszor egyedül vagyok, mert a kis családom nem mutat olyan megértést irányomba, amit én szeretnék, Lehet, hogy az én elvárásaim túl nagyok? Nem tudom, majd ez is kiderül. Persze ők olyanok, hogy kellene már nekik a kézzel fogható, szemmel látható bizonyosság, hogy amire készülök, az igenis sikeres. Igen, nekem is. De szemben velük, én tudom, hogy az. J Varázsszó: türelem. J Tegnap elhatározásra jutottam abban is, hogy az önálló estemet, majd csak jövő év elején mutatom be.. Varázsszó: türelem. Miért?

Mert az előttünk álló adventi időszak már tele van programokkal, program hegyekkel, az emberek a Karácsonyra készülnek már. Majd ha minden letisztult, elcsendesedett, akkor az új év sikereként könyvelhetem el, az egyik célom, álmom megvalósítását! Addig pedig a honlap elkészítése és annak népszerűsítése a cél! J

Na most megyek teregetni… (..mily prózai váltás…)

November 13.

Vannak az életben pillanatok, amikor menthetetlenül egyedül vagy. Ilyenkor hiába van társad, hiába van családod, hiába vannak barátaid: egyedül vagy. Bizonyos kérdéseket egyedül kell megoldanod, senki nem segíthet rajtad, senki helyetted el nem végezheti. Kifejezhetem ezt úgy is, hogy vállalnod kell valamit az életből, valami kockázatot, valaminek a felelősségét, egyedül, a magad erejéből.
Wass Albert

November 12.

Némelyik ember öltözik bársonyba, selyembe, s rangja, méltósága minden más fölött hordozza, s mégis, mikor vele beszélünk, mindjárt érezzük, hogy őkegyelme csak emberi testben élő állat. Más ember meg öltözik kopott plundrába, jár feslett köntösben és félretaposott saruban, de ha megszólal, mindjárt érezzük, hogy állati testben élő angyal. Némelyik ember akárhány iskolát jár is, akárhány könyvet olvas is, az értelme homályos. Tud szavakat, könyvcímeket, dátumokat, de ha a véleményét kérdezzük, elámulunk az ostobaságán. Másik ember, ha analfabéta is, világos értelmű, jó érzésű. Áldás azoknak, akik vele, mellette élnek.
Gárdonyi Géza


Lassan majd megyek, de annyira örülök a pénteknek. Apró, pici, hazugságokon keresztül…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése