Powered By Blogger

Magamról

Saját fotó
Semmi sem gyógyít úgy, mint a mosoly és a nevetés. Ha könnyedebb lélekkel éljük a világot, azt mutatja: szívünk a helyén.(Douglas Pagels) Szeretnék idézetekkel, dalokkal, gondolatokkal segíteni. Bárkinek, aki úgy érzi, soraim mosolyt csalnak az arcára.

Fáradtság....

November 28.

Ez a mai iromány a tegnaphoz tartozik, tulajdonképpen. Mert még ma van a holnapban. Hajnali 1:58.

Tulajdonképpen el kell mondjam, fergeteges bált játszottunk. Ebből a szempontból már jó volt az este, zenélés szempontjából is, mivel, a tegnap esti langyos fogadtatás után igazán jól jött, amikor tapsolva táncoltak. Tehát pozitívum! És akkor még nem említettem, hogy úgy néz ki, megvan a meglepetés!! Ez sem semmi!!! Nem teljesen saját érdem, de saját ötlet! Meglátjuk mi lesz belőle!!! Jó éjt!!! J

Már délelőtt van... J

A hit varázslata a világmindenség legnagyobb erőinek, mégpedig a gondolat erejének a megtestesülése. Norman Vincent Peale

De bizony ám! Kitartásra tudok csak bíztatni mindenkit. A pénteki napom úgy volt pocsék, ahogy….

Megint a hajnali négyes ébredés, majd utána a forgolódás. Reggel hétre már a rendelőben, kis műtétke, majd értekezlet, tanítás, és így tovább….. Még a meditálás sem ment úgy,ahogy kellene, mert az érintkezés a fejhallgatóval valamikét hibádzik, így nem érthető mindig, ez pedig nagyon zavart. De nagy-fiam megtalálta az ideiglenes megoldást. J Aztán kisebbik is felébresztett közben, vagyis nem tudtam rendesen pihenni. A bál maga, mint már írtam, langyos volt, mindig akkor jön rájuk a táncolhatnék, amikor a kellő maligánfok meg van, na de addigra meg vége a bálnak. De mondtam is a fiúknak, tegnap éjjel is ugyanaz a zenekar muzsikált, és szuperre sikeredett!!

A pénteki fáradtság nagyon rányomta részemről a bélyegét az estére. Fájt a lábam, ugye friss volt a vágás élménye, fáradt voltam, nem ment az éneklés úgy, ahogy ezt elvártam volna, természetesen bepánikoltam, hogy már ez sem megy.. Ezért a szombatra megpróbáltam rápihenni. Kin múlott nagyrészt? Rajtam… Aztán a hír, ami szárnyakat adott, nos… Mosoly! A hangom, dalom mellett ezt tudom még adni, ha valakinek szüksége van rá. Tudom, hogy van, mert akárkié, ha szívből jön, örömet okoz!!

November 27.

Tápláljuk gyermekeink testét: de milyen ritkán tápláljuk az önbecsülésüket! Ha valami tetszik, készségesen ismerd el és nyilvánosan dicsérd meg - és az emberek dédelgetni fogják, kincsként őrzik majd, egész életükön át ismételgetik a szavaidat - évtizedekkel azután is, amikor te magad már régen elfeledted őket.

Dale Carnegie


Fáradtság. Az utóbbi napok korán ébredése meghozta gyümölcsét. Be kell látnom, fáradok. Most fejben is le vagyok lassulva, még az íráshoz is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése