Powered By Blogger

Magamról

Saját fotó
Semmi sem gyógyít úgy, mint a mosoly és a nevetés. Ha könnyedebb lélekkel éljük a világot, azt mutatja: szívünk a helyén.(Douglas Pagels) Szeretnék idézetekkel, dalokkal, gondolatokkal segíteni. Bárkinek, aki úgy érzi, soraim mosolyt csalnak az arcára.

Hűvös napok...

November 19.

Egy jó idézet gyémánt a bölcs ember ujján, de kavics a bolond kezében. Joseph Roux

November 18.

Megtanultam, hogy azok a források, amelyekre szükségünk van ahhoz, hogy valóra váltsuk álmainkat, bennünk vannak, csupán arra a napra várnak, amikor úgy döntünk, hogy felébredünk, és igényt támasztunk velünk született jogainkra. Anthony Robbins

Egyre hűvösebb van reggel. Hiába tetszik a késő őszi, kora téli verőfény, tél lesz. Ez a világ sora..(nincs mit tenni…. J ) Most van itt az ideje.

Érdekes a jelenség, amit napok óta észreveszek az embereknél. Engem kinevettek, hogy már október közepén-végén feldíszítettem a fényekkel a lakást. Mosolyognak rajta, szóvá teszik, de maguknak nem merik bevallani, hogy ők is ugyanerre vágynak! Vagyis rosszul fogalmazok. Eleinte megmosolyogják, de aztán idővel kinyilvánítják, hogy de jó lenne, ha már Karácsony lenne. De mi tartja őket benne vissza? Hogy megteremtsék maguknak a körülményeket. Apró dolgok, a fényfüzéreim, amiket az évek során, apránként vásároltam. A gyertyák, mécsesek, melyek sejtelmes fénye beragyogja a lakást. A füstölők, illóolajok illata. Néha egy-egy sütemény, egy meghitt hangulat, és sok-sok szeretet. Magunk felé először, hogy aztán kicsorduljon mások felé. Igen, először idáig kell eljutnunk, a magunk elfogadásához. Ehhez kell sok-sok kitartás, erő, de mennyivel békésebb jóban lenni önmagunkkal! J Persze, akadnak tényezők, amelyek ezt a türelmet próbára teszik. De hát örök kihívás az Élet! Sokszor vagyok dühös, az én dolgom eldönteni, hogy indokkal vagy a nélkül. Mert a saját indokaim másnak nevetségesek, mégis én vagyok, akinek bosszúságot okoz. Miért kellene hagynom, hogy mások beleavatkozzanak az életünkbe? .... Persze elfogadom a jó oldalát, de ő is a saját törvényei szerint él, és ha úgy tartja kedve, akkor úgy tesz, ahogy gondolja. Nekem is megvannak a törvényeim, és a saját életem. ÉN fogom alakítani az ÉN családommal. Mert a gyerekek hamar kirepülnek, most kezdem észrevenni....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése