Powered By Blogger

Magamról

Saját fotó
Semmi sem gyógyít úgy, mint a mosoly és a nevetés. Ha könnyedebb lélekkel éljük a világot, azt mutatja: szívünk a helyén.(Douglas Pagels) Szeretnék idézetekkel, dalokkal, gondolatokkal segíteni. Bárkinek, aki úgy érzi, soraim mosolyt csalnak az arcára.

Március 6.

Március 6.

„Minden emberi alkotókészség forrása és központja a képalkotás tehetsége. Vagyis a képzelőerő.” Robert Colié

Tudom, hogy nagyképűségnek hangzik, de annyira akartam. Annyira láttam magam előtt az állva tapsoló közönséget, a színpadot, a díszleteket és mindent. Rossz szó az, hogy elképzeltem, mert láttam, kivetítettem magamnak. És egyszer csak állva tapsoltak. Egoizmusnak tűnik, hogy még mindig erről írok, de bocsátassék meg, még nem telt el egy hét sem, még bennem kavarognak az érzések, a dicsérő, erőt adó, bíztató szavak. Lám, az elmúlt napokban, akartam írni, de nem jöttek a szavak. Most is lassacskán jönnek elő belőlem, de újra töltekeznem kell. Sok ötletem van, de nem lehet belevágni esztelenül a dolgokba. Nem, szó sincs róla. Ezt az Ezer arcot kell stabillá tennem, a hanganyagot kevertetnem, hogy minél kevesebb munka háruljon a technikusra. Új szponzorokat keresek, mert lesz egy mikroportom, ezen kívül saját hangfalaim. Megteremtem magamnak a további feltételeket, hiszen meg tudom tenni!! Lám, az élet és az idő engem igazol!!! Tehát van dolgom bőven, csak gatyába rázom kicsit magam! Köszönöm! J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése