Powered By Blogger

Magamról

Saját fotó
Semmi sem gyógyít úgy, mint a mosoly és a nevetés. Ha könnyedebb lélekkel éljük a világot, azt mutatja: szívünk a helyén.(Douglas Pagels) Szeretnék idézetekkel, dalokkal, gondolatokkal segíteni. Bárkinek, aki úgy érzi, soraim mosolyt csalnak az arcára.

Március 10.

Március 10.

Van benned egy rész, amit átlagosnak, szürkének gondolsz, úgy tekintesz rá, és elhanyagolod. Ez lehet egy tehetség, egy tudás, valamilyen belső tartalmad. Ez a részed most szomjazik arra, hogy foglalkozz vele, hogy feléleszd, megszeretgesd, hiszen szárnyai vannak, és ha életre kelted, vele szárnyalhatsz.
Ara Rauch

Meg kell állapodnom magammal. Meg kell találnom a belső békém, a nyugalmam. Ma például ébredésnél nagyon örültem, hogy szinte teljesen átaludtam az éjszakát, pihentető volt az alvásom. Mert ez sincs mindig így. Sokszor nyugtalan, forgolódós, reggel pedig leverten ébredős. Igaz, el is aludtam. Nem, rosszul fogalmazok. Reggel 5-re van beállítva az ébresztés és ezt nekem sikerült átaludnom. 6-kor ébredtem és mégse maradtam le semmiről. De széles kedvem van és kipihentnek érzem magam. Sajnos tegnap megint értek olyan dolgok, amiket nehéz elfogadni, pedig apróságok ám, de érzem, hogy a magánszférámba rombol. Tényleg nem vagyok hajlandó magam idegesíteni és agyaltatni olyan dolgokon, amiben nincs rálátásom és megoldást sem tudok rá. Próbálom elengedni, elhárítani magamtól ezeket, de tudom, amíg duruzsolják a fejembe, nehéz elszakadnom, de azért többnyire sikeresen veszem az akadályokat!!! J

Viszont a tanítás sokszor nehezemre esik. Ez zavar. Nem a kicsikkel való, azt szeretem…. ellenkezőleg … A nagyok hozzáállása… Persze, tudom, ezen is túl leszek. J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése