Powered By Blogger

Magamról

Saját fotó
Semmi sem gyógyít úgy, mint a mosoly és a nevetés. Ha könnyedebb lélekkel éljük a világot, azt mutatja: szívünk a helyén.(Douglas Pagels) Szeretnék idézetekkel, dalokkal, gondolatokkal segíteni. Bárkinek, aki úgy érzi, soraim mosolyt csalnak az arcára.

Március 23.

Március 23.

Ha valamit szívvel-lélekkel csinálunk, akkor megsokszorozódik az energiánk, szinte kifogyhatatlanná válik. De ha kételyeink vannak, és nem vagyunk biztosak a dolgunkban, akkor szorongani kezdünk. Az a fizikai és érzelmi energia, amelyet a szorongás emészt fel, elképesztő mértékű.
Helen De Rosis

Ma nem „kell” menni, dolgozni. Ez jó. Kényszerszünet. Ez nem jó. Sőt. Félelemre ad okot. Egyszer már írtam arról, hogy a „körülmények” szót nem szeretem, olyan körülményes. Lehet, hogy mi kreáljuk őket, de ebben az esetben határozottan kijelentem, hogy NEM. Viszont mi vagyunk egy bizonyos részben szenvedő alanyai. Én azt álmodtam az éjjel, hogy minden rendbe jött. Nos így legyen. Nincs több hozzáfűznivalóm. Struccpolitika? Na és….? Mindenki fél, a hogyan továbbtól. A legrosszabb, hogy magasabb szinteken is. Nem tudok ma többet írni….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése