Powered By Blogger

Magamról

Saját fotó
Semmi sem gyógyít úgy, mint a mosoly és a nevetés. Ha könnyedebb lélekkel éljük a világot, azt mutatja: szívünk a helyén.(Douglas Pagels) Szeretnék idézetekkel, dalokkal, gondolatokkal segíteni. Bárkinek, aki úgy érzi, soraim mosolyt csalnak az arcára.

Március 31.

Március 31.

Alkudj meg! Csak egyszer. Mit számít az? - Mindent. A megalkuvás olyan, mint a leszaladt szem a nylonharisnyán. A szem fut tovább - és az ember végül leszaladt szemekből áll.
Galgóczi Erzsébet


Hordoztam gyereket a szívem alatt. Aludtam úgy,hogy kisbaba feküdt a mellkasomon . Pusziltam bibiket ,gyógyítottam megtört kis szívet,lepukiztak ,lepisiltek és éjszakákat töltöttem karosszékben. De most sem tenném másként!!! A testem bár nem tökéletes ,de ha belenézek a tükörbe egy anyukát látok ,aminél nincs nagyobb dicsőség vagy áldás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése