Powered By Blogger

Magamról

Saját fotó
Semmi sem gyógyít úgy, mint a mosoly és a nevetés. Ha könnyedebb lélekkel éljük a világot, azt mutatja: szívünk a helyén.(Douglas Pagels) Szeretnék idézetekkel, dalokkal, gondolatokkal segíteni. Bárkinek, aki úgy érzi, soraim mosolyt csalnak az arcára.

Július 27.

Július 27.

 Nevess magadon, és nevess az életen. Ne gúnykacaj vagy önsajnálattól tocsogó nevetés legyen ez, hanem gyógyír, csodaszer, amely enyhíti a fájdalmat, kigyógyít a depresszióból, és segít megfelelő távolságból kezelni az adott pillanatban szörnyűnek látszó kudarcokat.
Og Mandino
Jó lenne. Vagy : jó lesz. Megtenni, igyekezni, ennek megfelelően viselkedni. Kezdek megint besokallni a panaszoktól, közlöm a sajátoméból is. De nem kerülhetem ki, mondjuk például, bocsánat, a saját családomat! Tegnap például egy beszélgetés során, fennkölten próbáltam ecsetelni a jó gondolatokat, a pozitív szemléletmódot.   Megmosolyogtak, és azt mondták, tulajdonképpen nagyon jó a meglátásom, de vegyem észre, az emberek nem tudnak másról beszélni, beszélgetni, mint a gondokról, a problémákról a nehezen fizethető hiteleikről. Tények, elszomorítóak.  Pedig olyan szépen süt kint a nap, nincs az a tikkasztó kánikula! Hoppá, mondjuk már fél kilenc és én is úgy ülök itt, mint egy jóllakott napközis, pedig lenne mit tennem-vennem….  J  Viszont írni sem tudok mindig, hiszen valamiféle affinitás kell hozzá. Az most van. J Naná, főleg, ha esetleges takarítás vár rám….
Rohannak a napok, azon veszem észre magam, hogy július 27-e van, még egy hónap a munkanélküli lehetőségből, aztán már csak valamiféle alacsonyabb alamizsna jár. Nem tudok elvonatkoztatni ettől, hiába fogadtam meg, nem gondolok a munkára, az állásra, de ez a szürkeállomány itt felül csak pörög, mint a motolla.. Na, kisanyám, most próbálj meg nevetni, de lassan ez lesz a vége, kinevetem magam! Hátha könnyebb lesz idebent! Mondjuk, csökken a nyomás… Már megint hol is tartok? A türelemnél. Istenem! Sosem növök fel, hogy megtanuljam, de hát a saját bőrömből kibújni nem tudok….. Pedig néha jó lenne! Nekivágni, csak úgy a vakvilágnak, elindulni, nem törődni semmivel, ahogy azt gyermekként, hányszor elgondoltam! Rácsodálkozni a természet adta szépségekre! Ha elmegyünk egy búzatábla mellett, mindig egy dal jut eszembe, amit egykor tanultam: „Amerre én járok, nagy tábla mezőkön, virágot aratnak…. keresztet, asztagot, illatos virágokból raknak. Kicsépelték dalos szerelemmé, aranycséppel nyomban… mindenütt felszedtem, szívembe rejtettem, szívembe rejtettem, s néked hazahoztam!” Hát nem gyönyörű? Rögtön mosolyogni van kedvem tőle! A pipacsok, búzavirágok, vagy a tarlókon a szalmabálák… Vagy a magasan szárnyaló madarak, övék az egész égbolt! Vagy a kedvencem, egy tó vizére felfeküdni, lebegni, ahogy a víz hullámai sodornak és nézni  az eget! Hát ezt imádom! Nemrég próbálkoztam ugyanezt egy strandmedencében…. Nos…
J  Látványnak sem lehettem kutya, de nem mertem sokáig reszkírozni a „lebegést”, nehogy beugorjanak értem, és gyorsan kimentsenek…
Nos, szerintem visszatalálok lassan a Földre, s végzem napi teendőimet…     
Ettől még a gondolataim közlekedhetnek különböző tájak, vizek, felé! Hiszen a lehetőségek tárháza végtelen!!! Kívánom Nektek is, mosolyogva ezt, és a mosolyokat is, hiszen tényleg távolabb visz a gondoktól!!!  Vagy legalábbis más fényben világítja meg azokat! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése