Powered By Blogger

Magamról

Saját fotó
Semmi sem gyógyít úgy, mint a mosoly és a nevetés. Ha könnyedebb lélekkel éljük a világot, azt mutatja: szívünk a helyén.(Douglas Pagels) Szeretnék idézetekkel, dalokkal, gondolatokkal segíteni. Bárkinek, aki úgy érzi, soraim mosolyt csalnak az arcára.

Július 19.

Július 19.
Ha valakit a sors tóba kényszerített, csodákat művelhet, ha kétéltűvé válik. Bámulatba ejtheti a világot azzal, mire képes a sikeres alkalmazkodás érdekében. Mégis azt hiszem, ésszerűbben jár el, ha azon igyekszik, hogy kimásszon a tóból, és tartósan a parton rendezze be életét - kopoltyúk nélkül.
Arnold Bennett
Azt hiszem, ma egy –két lépést megtettem. Mondhatnám, olyan mintha járni tanulnék ismét. Pedig már nem egyszer fordult ez velem elő, a szó szoros értelmében. A mostani, csak jelképes, de azt hiszem célra és lényegre törő!!!

Hiába hittem, hogy kétéltű lehetek…hát nem…. Vettem a levegőt a víz alatt, gondoltam én, de csak nyeltem a vizet, és húzott egyre lejjebb. Mindig féltem a fulladástól. Lehet, ezért lettem asthmás? Hmmm…. ki tudja…  De ennek vége…. Amikor érdeklődnek felőlem emberkék, hogy jobban érzem-e magam, találtam-e már munkát, hogy vagyok, akkor nem süllyedhetek lejjebb!!! De nem ám!
Néhány napja böngészve az egyik közösségi portálon meglepődve vettem észre saját klipjeim egyikét, CSODÁLATOS kommenttel… Nos…Kívánom az érzést mindenkinek!!  J
Ma ismét rábukkantam, ugyanaz az ismerősöm megint feltette, és még elnézést is kért érte, de nagyon szereti hallgatni! Én köszöntem meg neki természetesen! Én azt, hiszem ezek azok a dolgok, amelyek segítenek egyre nagyobbakat lépni, egyik lábunkat rakosgatva a másik elé…. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése