Powered By Blogger

Magamról

Saját fotó
Semmi sem gyógyít úgy, mint a mosoly és a nevetés. Ha könnyedebb lélekkel éljük a világot, azt mutatja: szívünk a helyén.(Douglas Pagels) Szeretnék idézetekkel, dalokkal, gondolatokkal segíteni. Bárkinek, aki úgy érzi, soraim mosolyt csalnak az arcára.

Október 09.

Október 09.

Ha elsajátítottad a lépéseket, elkezdheted megtölteni lélekkel.
Philip Toshio Sudo

A mostani helyzetem….. a maga gyomorforgató és fejreállt, összevissza világával is gyönyörű! Nem akartam tanulásra adni a fejem, és valamilyen formában, bizonyos iskolai keretek között nem is teszem, mégis a folytonos tanulás talált meg, hiszen ide napról napra készülni kell. Tegnap először volt egy olyan pillanatom a próbán, hogy játszom. Hogy azonosultam a környezettel. Én legalábbis így éreztem, hogy nem volt a görcs, jaj, most mi is következik mozdulatban, szövegben, hanem adta magát. Sok ilyen pillanatot kell megtaláljak és alkalmat kell adnom nekik, hogy ők megtaláljanak engem. Nos, ezen vagyok, meg kell tanulnom és meg akarom tanulni ezt az életformát. Nem egyszerű, na de mi az manapság? Viszont ezt akartam, tessék, éljek vele!!! És most megragadom a grabancát és remélem folyt. köv... Lehet, hogy átmentünk és megyünk sok olyan dolgon, amihez nem fűlik a fogunk, de a könnyek között erősít, ha tetszik, ha nem. Majd ha túl leszünk a bemutatón,akkor talán lesz visszaigazolás is.
 Helyt állok? Remélem! És remélem tényleg más mesét mesél már az életünk!!!
Sok minden kavarog bennem, az emberek felelőssége vagy felelőtlensége éppen. A tolerancia, a fontossági sorrendek felállítása… Az üzenet, a nőiesség kiteljesedése terén, amire én asszociálok, amiben érzem a helyét. Csapongok ide-oda, de én értem az összefüggéseket. J Most jól érzem magam, tényleg, energiát érzek magamban, vágyat, ösztönző erőt, és nem szeretnék elébe menni semminek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése