Powered By Blogger

Magamról

Saját fotó
Semmi sem gyógyít úgy, mint a mosoly és a nevetés. Ha könnyedebb lélekkel éljük a világot, azt mutatja: szívünk a helyén.(Douglas Pagels) Szeretnék idézetekkel, dalokkal, gondolatokkal segíteni. Bárkinek, aki úgy érzi, soraim mosolyt csalnak az arcára.

Október 07.

Október 07.

A legjobb dolgok mindig a közelünkben vannak. A lélegzet az orrunkban, a fény a szemünkben, a virágok a lábunknál, a munka a kezünkben, az Igazság ösvénye előttünk. Ne kapaszkodjunk a csillagok felé, de becsüljük meg a hétköznapi feladatainkat abban a biztos tudatban, hogy a mindennapi kötelesség és a mindennapi kenyér a legédesebb dolog az életünkben.
Robert Louis Stevenson

Nem értek dolgokat, mondjuk azt, bennem van a hiba. Pedig tudom, hogy nem, legyen így mégis. Tudom, hogy kicsit konzervatívak a nézeteim, szeretem szervezettebben élni a napjaimat. Én már csak ilyen vagyok. Igyekszem a feladataimat ellátni, de ez nem csak a munkára vonatkozna, illetve nem csak arra a munkára, amit az ember házon kívül végez. Itthon is lenne mit. De nem tudom betájolni. Magánügy. Megoldom. J És elmarad, hogy reggel, mikor felkeltem sötét volt, csak néztem az eget, a csillagokat, láttam egy repülő fényeit és elképzeltem, kik és miért utaznak most rajta, s vajon merre tarthatnak, honnan indultak…. Sosem ültem még repülőn. Vannak vágyak, és furcsa az Élet, mert ha elég türelemmel viseltetünk, ami persze a rossz pillanatokban nagyon nehéz, akkor valóra váltja a vágyakat. J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése