Powered By Blogger

Magamról

Saját fotó
Semmi sem gyógyít úgy, mint a mosoly és a nevetés. Ha könnyedebb lélekkel éljük a világot, azt mutatja: szívünk a helyén.(Douglas Pagels) Szeretnék idézetekkel, dalokkal, gondolatokkal segíteni. Bárkinek, aki úgy érzi, soraim mosolyt csalnak az arcára.

November 19.

November 19.
Csak az tud élni, ki mindig nevet,
Kinek a lelke élettől vidám,
Kiből kicsordul minden szeretet
És himnuszt zeng az élet hajnalán.
Ki minden könnyből szivárványt fakaszt
Az élet sínjén győztesen robog,
Minden szikláról virágot fakaszt?
Csak az tud élni: aki mosolyog...
Sándor Dénes

Jól vagyok. Ez a pillanatnyi helyzet, valamiféle fura jó érzés. Nem tudom szavakba önteni. Fényeimet kitettem, megvan a sajátos hangulata. Gyertyám is ég, szeretem. A mások által szapult, ködös, szürke idő is kedvemre van, helyesebben, most van itt az ideje. J Olyan igazi novemberi. Nézem, ahogy minden már a karácsonyról mesél… Az újságok, a kirakatok, a boltok áruválasztéka. Igazság szerint ritkán mozdulok ki itthonról, akkor is autóba be, és irány a színház, vagy vásárlás, vagy anyuék. Nincs nagyon más. Ma lesz kivétel, lesz muzsikálás is. Múlt héten is volt, ritka pillanatok egyike. És nézegetem az embereket, rövidke útjaimon, de nézegetem és olvasom őket a közösségi oldalakon. Ott nem vélem felfedezni a karácsonyi hangulatot. Olyan sokszor leírtam már, az emberek keserűek, kilátástalanok, tegnap egy barátunk azt mondta, burokban élek. Lehet. De ezt a burkot mindenki maga köré vonhatja! Hitből, szeretetből és pozitív szemléletmódból. Nekem most a jelenemben van, mert így akarom. Nagyon jó érzés, akkora energiamezőt érzek magam körül, mint …nem is tudom…  Úgy adnék belőle mindenkinek, hogy megérezze, megértse!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése