Powered By Blogger

Magamról

Saját fotó
Semmi sem gyógyít úgy, mint a mosoly és a nevetés. Ha könnyedebb lélekkel éljük a világot, azt mutatja: szívünk a helyén.(Douglas Pagels) Szeretnék idézetekkel, dalokkal, gondolatokkal segíteni. Bárkinek, aki úgy érzi, soraim mosolyt csalnak az arcára.

November 04.

November 04.

Van, ami nem számít sikernek. Mondjuk a hírnév, vagy a pénz, vagy a hatalom. A siker az, ha reggel felébredve olyan izgalommal készülsz a teendődre, hogy szinte kirepülsz az ajtón. Ha olyanokkal dolgozol, akiket szeretsz. Ha kapcsolatba lépsz másokkal, és hatással vagy rájuk. Ha képes vagy megérinteni olyanokat, akikkel csupán az álmotok közös. Ha este úgy fekszel le, hogy elégedett vagy a munkáddal. A siker öröm, szabadság, és barátság. És a siker szeretet.
Fame - Hírnév c. film

…és a napok futnak-szaladnak, és egyik pillanatban nem csinálok semmit, legalábbis olyat, ami hasznosnak tűnik, a másikban pedig ezért szidom magam.  J Persze rajtam múlik. De van bennem egy adag elkényelmesedés, sajnos tudom. A temetőbe is „majd” kimegyek… még gyertyát sem gyújtottam aznap, de gyújtok máskor. Valamiféle tudatalatti dacoskodás? Nem tudom. Most jól esik az ágyon ülve, laptoppal előttem írni, nem csinálni semmit. És az a lényeg, hogy nagyon kicsi a lelkiismeret-furdalás emiatt. Sőt, akkor lesz az igaz, ha már nem is lesz! Ki írja elő, hogy mit tegyél, és azt mikor tedd? Csak saját magad, ha magad ura vagy. Mert bizony én most az vagyok, és valahol tetszik.  Közben pedig zajlik az élet, hipp-hopp beugrás egy darabba egy héttel előbb, igen, tetszik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése