Powered By Blogger

Magamról

Saját fotó
Semmi sem gyógyít úgy, mint a mosoly és a nevetés. Ha könnyedebb lélekkel éljük a világot, azt mutatja: szívünk a helyén.(Douglas Pagels) Szeretnék idézetekkel, dalokkal, gondolatokkal segíteni. Bárkinek, aki úgy érzi, soraim mosolyt csalnak az arcára.

Augusztus 31.


Augusztus 31.
 "A navigációs rendszer soha nem kérdezi, hogy „Hol voltál?", „Miért voltál ott olyan sokáig?" A feladata mindössze annyi, hogy segítsen eljutni onnan, ahol vagy, oda, ahol lenni szeretnél. Érzelmeid hasonló vezérlőrendszerként szolgálnak, mivel elsőd-leges feladatuk az, hogy segítsenek megtenni az utat jelenlegi helyzetedből oda, ahol lenni szeretnél."
Esther és Jerry Hicks: Kérd és megadatik!
Voltam ma a rádióban, élő adásban. Azt hittem nehezebb lesz, de nem! Mondtam volna még és még és még!  J Tudom: exhibicionizmus! Teszek rá. Még szép kritikát is kaptam:
Kedves! Éppen most hallgatom a műsort a Rádió Aktívban és már most, csak szívből gratulálni tudok. Határtalan tehetség és a hallottak alapján nagyszerű ember :) Véletlen találtam rá a mi programunk a CINKEfészEKFeszt bemutatása előtt egész délután hallgattam és így hallottam meg a műsort. Nagyon örülök, mert élményben volt részem ez által, köszönöm :))) A Webber Magdaléna és a többi is lélegzetelállítóan szép!
Ó, köszönöm-köszönöm! Ugye, hogy érdemes!
Olya jó lenne mindig énekelni, ezzel tényleg örömet szerezni az embereknek, mosolyt csalogatni az arcukra, elfeledtetni a gondjaikat! És olyan jó érzés, hogy ezt én adhatom! Nos, erre törekszem!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése