Powered By Blogger

Magamról

Saját fotó
Semmi sem gyógyít úgy, mint a mosoly és a nevetés. Ha könnyedebb lélekkel éljük a világot, azt mutatja: szívünk a helyén.(Douglas Pagels) Szeretnék idézetekkel, dalokkal, gondolatokkal segíteni. Bárkinek, aki úgy érzi, soraim mosolyt csalnak az arcára.

Augusztus 18.

Augusztus 18.

Ha még nem csináltál egy dolgot, próbálkozz meg vele háromszor. Először, hogy legyőzd a félelmedet. Másodszor, hogy megtanuld, hogyan kell csinálni. Harmadszor, hogy kiderítsd, szereted-e csinálni.
Virgil Thomson

Igen, ez nagyon ül. Éppen ebben vagyok benne nyakig. Hiszen amivel próbálkozom, az számomra egy teljesen más jellegű feladat, mint amit eddig csináltam. De megpróbáltam, és folyamatosan próbálkozom, tehát első pont félig kipipálva. Hogy miért csak félig? Mert az emberben azért a drukk folyamatosan benne van, és ekkor érkezünk el a második ponthoz. Azért van bennem drukk, mert még rengeteg a tanulnivalóm. Persze, nagy firifittyel úgy gondoltam, kisujjamból kirázom! Mondjuk, ez jó abból a szempontból, hogy volt merszem nekifogni. Ma azt hiszem, még magabiztosabb leszek, mint eddig. Olvasok utána, próbálom magamban rögzíteni az eddig tapasztaltakat, ráérezni a fonákokra, felkészülni a csavaros kérdések megoldásaira. A tapasztalatokat tudatosítani magamban, előnyt kovácsolni belőle. Talán ez is félig kipipálva, mert azt hiszem ez az a pont, amit nem lehet teljesen befejezettnek tekinteni. És el is érkeztünk a harmadik ponthoz. Azt hiszem, szeretem csinálni. Miért csak hiszem? Mert nagyon az elején vagyok, tanulóstádium, más miliő, mint az elmúlt években, rá kell érezni az ízére. És igen, hinni abban, hogy sikeres vagyok ebben is! Ez nagyon fontos! J
Mert el kell döntenem, mit akarok. Hát persze, hogy olyan munkát, amivel a megélhetést biztosítani tudom, ami tetszik is, mondtam, nem kell feltétlen tanári állásnak lennie. Persze azt is művelem, abban a néhány órában, amit sikerül megkapnom. Nehogy azt gondolja valaki is, hogy egyszerű a dolog! A csudát, de nem adom fel, nem tehetem és nem is akarom! Viszont rá kell hangolódni a váltásra, a más munkamorál elfogadására, alkalmazkodni kell, ha úgy gondolom keresnivalóm van ott. Nos, én úgy gondolom. Azt azért tudni kell, hogy sokan vannak, akik ellene vannak ennek a feladatnak, és ennek hangot is adnak. Nem óhajtom folyton bizonygatni, erre nem akarok felesleges energiát pazarolni. Inkább arra összpontosítok, hogy a feladatomat egyre jobban és sikerrel vigyem véghez. Na. Most ez van, ezt kell szeretni. J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése