Powered By Blogger

Magamról

Saját fotó
Semmi sem gyógyít úgy, mint a mosoly és a nevetés. Ha könnyedebb lélekkel éljük a világot, azt mutatja: szívünk a helyén.(Douglas Pagels) Szeretnék idézetekkel, dalokkal, gondolatokkal segíteni. Bárkinek, aki úgy érzi, soraim mosolyt csalnak az arcára.

Augusztus 08.

Augusztus 08.

Fontosak a barátok - ezért szeretném, ha minél több barátom lenne. Fontosak a mosolyok - ez is nyilvánvaló. De milyenek a mosolyok? Bőséges a választék belőlük. Némelyik gúnyos, némelyik művi, diplomata mosoly. Ezek nem elégítenek ki, sokkal inkább félelmet, gyanakvást keltenek bennem. Ám a valódi mosoly reményt adó, biztató, üdítő. Ha azt akarjuk, hogy valódi mosoly ragyogjon az arcunkon, meg kell teremtenünk magunkban a valódi mosoly forrását.
Tendzin Gjaco
Nahát a tegnap! Akkora nevetéssel zárult, ami rég volt, de nagyon jólesett!
Történt ugyanis, hogy poénból úgy több századiknak helyes megfejtést írtam egy tv-műsor internetes oldalára. Aztán néztük a tv-t, egyszer csak látom a nevem a képernyőn! Hirtelen csak elkezdtem a férjemet lökdösni és kiabáltam, hogy figyelj, na, nézd már, ott a nevem , ő meg, mint a lukinyúl, csak nézett ki a fejéből, hogy mi a bajom??????? Aztán a műsorvezető hölgy bemondta a nevem, hogy én nyertem Pécsről!!! Mi úgy röhögtünk, hogy csak úgy zörgött, a férjem elkezdett kiabálni a gyerekeknek, hogy na, anyátok nyert a tv-ben, mire persze kiderült, hogy egyik gyermek fürdik, a másik meg otthon sincs. Na jó, ezt tudtuk, de a nagy örömben elfeledkeztünk róla!
Szóval azt hiszem, szép napot, hetet zártunk tegnap!
El kell indulnom az úton… vagyis elindultam, az első akadályt sikerrel vettem, a többit is azzal veszem!!!  

Persze pontosítok, nem a nyeremény volt az első akadály, hanem az „új” vagy „leendő” munkám első próbatétele a mélyvízben! Ugye nemrég azzal zártam egy írásomat,hogy:
 Talán nem tudom biztosan, mit is akarok? Lehet. Azt tudom, hogy énekelni, mosolyt adni, jó szót, szeretetet, azt szeretnék!
Ha valaki tud ilyen állást, szóljon bátran!”
Nos. Itt először beszélgetnem kell, kicsit megismernem őket. Ezt szeretem, így nem esik nehezemre. Szerencsés voltam a kiválasztottakkal, jó fejek és rugalmasak voltak mindketten. És ezt szeretném a továbbiakban is, hogy kötetlen, laza beszélgetést tudjak irányítani, teremteni! És ezért hálás vagyok!! J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése