Powered By Blogger

Magamról

Saját fotó
Semmi sem gyógyít úgy, mint a mosoly és a nevetés. Ha könnyedebb lélekkel éljük a világot, azt mutatja: szívünk a helyén.(Douglas Pagels) Szeretnék idézetekkel, dalokkal, gondolatokkal segíteni. Bárkinek, aki úgy érzi, soraim mosolyt csalnak az arcára.

Május 23.

Május 23.

Ha szeretsz, más szemmel nézel a világra; nagylelkű leszel, megbocsátó, jószívű, pedig korábban esetleg kemény és rideg voltál. Az emberek óhatatlanul is hasonlóan viszonyulnak majd hozzád, s hamarosan abban a szeretetteljes világban élsz, amit te magad teremtettél. - Anthony de Mello

Hinni kell. És a kapcsolatokat ápolni, és beszélgetni. Tettem, teszem én is, és jobban érzem magam. J Viccesnek hangzik, de néha olyan „költői” dolgok jutnak eszembe, holott, csak észreveszem, megfigyelem a természet apró csodáit. Eddig is így volt, de most már tudatosan időt is szánok rá. A szakadó esőben a vízfüggöny kialakulását, érezni az illatát, majd észrevenni, hogyan alakul át csendes esővé, majd máskor érezni a meztelen talpam alatt a füvet. Késztetést éreztem erre és levetve a cipőmet nem győztem magamba inni ezt az érzést. Olyan ritkán adódik… A felhők és a fény játékát az égen egy elvonuló zápor után, és hosszan sorolhatnám.. Majd említhetném a beszélgetést, amiből ismét oly sokat tanultam és bölcsen alkalmazom is a hallottakat, egyelőre sikeresen, sikerrel megélve azokat. J Hiszen csak magamban kell eldöntenem sok mindent, hogy mit is akarok. És türelem, önuralom. Ezek a szavak elkísérnek most már a mosollyal, szeretettel karöltve. Hajlamos vagyok a heves érzelmi indulatokra, nem baj. Az is kell, annak is megvan az ideje, helye. A baj az, ha az ember már erre sem képes. Elég bölcsnek is kell lenni, hogy magunkénak tudjuk, mikor kell alkalmazni a magunk módszereit. Persze előbb ki kell fejleszteni ezeket magunkban. Nem egyszerű a feladat, de célravezető. Jó szívvel, szeretettel ajánlom Mindenkinek!! J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése