Powered By Blogger

Magamról

Saját fotó
Semmi sem gyógyít úgy, mint a mosoly és a nevetés. Ha könnyedebb lélekkel éljük a világot, azt mutatja: szívünk a helyén.(Douglas Pagels) Szeretnék idézetekkel, dalokkal, gondolatokkal segíteni. Bárkinek, aki úgy érzi, soraim mosolyt csalnak az arcára.

Április 4.

Április 4.

Az igazán kínos mindig az volt, amikor döntenem kellett, ez okozta mindig a legnagyobb kínszenvedést. Viszont amint meghoztam a döntést, attól kezdve nem haboztam többet, hanem egyszerűen csak véghezvittem, amit elhatároztam - és rendszerint hatalmas kő esett le a szívemről, hogy már minden eldőlt. Stephenie Meyer

Igen. Szombaton nagyon, de nagyon magam alatt voltam. Most ez a két nap távol a gondot okozó munkahelytől kicsit helyrehozott, de ma indul megint minden előröl. Persze, beszélni kell róla, de nekem néha már sok(k) a vitázás, veszekedés, hőzöngés. Mindenki fújja a magáét, ami mind igaz, csak fáraszt!!! Kiszipolyozza a maradék energiámat, amit lassan pumpálok magamba. Több hit kell, még sokkal több. Bár néha akkor meg úgy érzem nagyképűség. Arany középutat kell megtalálnom.

Nagyon sok a duruzsoló…. Ez bosszant, bánt felkavar, felmérgesít és én is olybá leszek. Akkor pedig megszólom magam. Mert feleslegesen kreálok rossz érzéseket magamnak. Ha pedig csitítom őket, akkor meg az a vád ér, hogy ja, ha nekem mindegy! Nem mindegy, de nem mindig látom értelmét a duruzsolásuknak. Megfogadom nap, mint nap, hogy nem veszek benne részt, de a hülyeségük úgy felhúz, mert fáradt vagyok, hogy részese leszek én is. Nehéz napok, hetek ezek… Hosszú nap lesz ez a mai is …

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése