Powered By Blogger

Magamról

Saját fotó
Semmi sem gyógyít úgy, mint a mosoly és a nevetés. Ha könnyedebb lélekkel éljük a világot, azt mutatja: szívünk a helyén.(Douglas Pagels) Szeretnék idézetekkel, dalokkal, gondolatokkal segíteni. Bárkinek, aki úgy érzi, soraim mosolyt csalnak az arcára.

Hó és a többiek...

December 15.

Minden anya gazdag, ha szereti a gyerekeit. Nincs szegény édesanya, sem csúnya édesanya, sem öreg. Az ő szeretetük mindig a legszebb az Örömök között. És amikor, úgy látszik, szomorúak, akkor is elég egy csók, amit kapnak vagy adnak, és már minden könnyük csillaggá lesz a szemük mélyén.

Maurice Maeterlinck

Csak úgy szaladnak a napok. Legjobban én vagyok meglepődve magamon, még mindig nem vagyok kétségbe esve, hogy nem vettem még ajándékokat. Meglepődtem azon is, milyen higgadtan fogadtam, hogy az autó elromlott. Őszintén? Valahol nagyon titkon azért örültem neki, mert így legalább a szerelő megnézi, és nem útközben külföld felé, vagy éppen ott mondja fel a szolgálatot. Ezek a véletlenek, amik ugye nincsenek. Mondtam én, hogy nézessük meg. Az ára…..nos arra kölcsönkértem. Amint tudom, törlesztem. De nem vagyok hajlandó meginogni!!! Annyira szeretném ezt a közös kis utazást! Tudom, hogy jó és szép lesz! A fiúk kicsit húzzák a szájukat, mert nem is tudják, milyen szép tájakon megyünk majd! Mert nem voltak még soha, és senki nem hívta fel a figyelmüket egy-egy szép látványra! Most megteszem, ahogy szoktam! Néha unalmasnak tartják, de legyen mire emlékezniük, amikor már nem a kamasz világukat élik!!! Én sem hittem el, mikor azt mondták, olyan gyorsan felnőnek a gyerekek, és most szembesülök vele… Megpróbálok még belehúzni!!! Hadd gazdagodjanak! Úgyis ebből táplálkoznak felnőttként! Csak ezt most még ők nem hiszik el! J

December 14.

Leesett az első hó!!!


Havat terel a szél az erdőn,
mint pehely-nyájat pásztora.
S néhány fenyő már érzi sejtőn,
miként lesz áldott-fényű fa.
Rainer Maria Rilke

Próbatételek hegyén-hátán… Ettől lesz újabb lendület? Nosza!!

December 13.

“Az alaptörvény kimondja, hogy a hasonló, hasonlót vonz. A negatív gondolkodás biztosan negatív eredményt hoz. Ennek megfelelően ha valaki rendszeresen optimistán és pozitívan gondolkozik, akkor ezen gondolatai kreatív erőket hoznak mozgásba – és a siker, ahelyett, hogy elkerülné, elkezd felé áramlani.

(Norman Vincent Peale)

December 12.

Tettem ide is egy idézetet,de valahogy elkeveredett… J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése